Draga mea, (2)

Here we are again.
Mereu am emoții când vorbesc de ea, sunt un depozit de sentimente, dar cuvintele se pierd. Scriu, șterg, scriu, șterg iar. Nimic nu-i suficient pentru a exprima cât m-a ajutat, dar voi încerca.

Bună sau rea, mereu am fost înconjurată de muzică. N-aș putea spune care a fost primul contact cu muzica, dar pot să-mi aduc aminte momente marcante în relația noastră.

https://giphy.com/embed/IXT16ltI7K2nC

Unul dintre ele ar fi, probabil, acela în care am ascultat pentru prima dată piesa „Cleaning Out My Closet” a lui Eminem. Eram mică și nu-nțelegeam eu în totalitate de ce vrea omu să-și facă bagajele, dar simțeam acolo cu el toată piesa. Aproape că-mi venea să-mi fac și eu bagajele, să mă duc la el, să-l bat pe umăr și să-i zic „Hai, prietene, că vin cu tine, nu te las singur la greu”.

https://giphy.com/embed/4oMoIbIQrvCjm

Apoi, îmi amintesc cum m-am împrietenit cu una dintre piese care a deschis calea unei relații atât de intese. Vorbesc de „Mai Vrei”, piesă pe care o intrepreta La Familia (care erau atunci în perioada lor de aur, aș spune) împreună cu Alex Velea și CIA. Cei din urmă devenind foarte importanți pentru mine prin muzica lor. Piesa asta o auzeau toți vecinii când apărea la Atomic (cred), rupeam volumul în două, până nu tremurau geamurile, nu era bine. Tot piesa asta m-a făcut să vreau să descopăr mai multe despre CIA. Trupă care a devenit, pe parcurs, preferata mea. Am râs, am plâns, am făcut caterincă, am învațat de la și cu ei. Și încă nu-i văzusem live. Am ascultat piese precum „Sentiment Suprem” sau „Luptă cu tine”, care mi-au făcut pielea de găină, am ascultat piese precum „Olteniada” și „Abuzuri” și am învățat să caterincă frumoasă.

Am trecut de la o piesă la alta, am mai primit și de la Luci aka „frățiorul meu” piese. El era (și încă e :D) din Craiova, știa o leacă mai bine. Am început să iau Strong DC-ul la purecat, am găsit toate piesele lansate, le-am ascultat, pe multe le-am învățat. Ce să mai, eram acolo, în filmul ăla și-mi plăcea. Nu prea înțelegea lumea de ce sunt atât de entuziasmată, dar nu-mi păsa. Îmi plăcea. Pentru prima dată, îmi plăcea ceva atât de mult.

Să vă mai spun cum a fost când i-am văzut prima dată live?

Pfai, a fost sublim! A fost cu emoție, am cântat din adâncul sufletului fiecare vers alături de ei. Am răgușit cu cel mai mare drag din lume. A fost și rămâne una dintre cele mai frumoase seri din viața mea. Prima dată când am fost față-n față cu cei care, indirect, mă învățaseră atâtea. Mă întâlnisem pentru prima dată cu niște prieteni vechi. Nu-i cunoșteam, dar simțeam că sunt prietenii mei de o viață. Toate astea datorită muzicii pe care o făceau și o fac și în prezent. Pentru toate astea le mulțumesc, mult.

Poate că muzica lor nu va fi pe placul/filmul tău, dar „sapă”, ascultă cât mai multă muzică, mergi la evenimente cu muzică și, într-un final, vei descoperi muzica aia care să-ți schimbe, măcar puțin, viața.

Uite, începe de la clasici, aici: Marile serate muzicale ale Bucureștiului. Profită de vară (1-9 iulie) și descoperă puterea și frumusețea muzicii. E a treia ediție, trebuie să fie cu noroc pentru tine ;). Program aici.

Chapeau!

Leave a Reply

