Lista găleții #60

Nu fiți nebuni!

Nu m-apuc să fac o listă cu 60 de lucruri pe care vreau să le fac. Fac o listă cu 3 lucruri pe care vreau să le fac până la 60. Mai ușor, nu? De scris, cel puțin.

Primuuuuu…

Bă, e greu! Mi-au venit în cap concerte, tatuaje, oameni. Așa că le iau așa cum vin:

Vreau să țin aproape oamenii care-mi fac viața mai bună. Pe ăia care mă suportă în zilele nașpa, pe ăia care mă suportă în zilele bune, pe ăia care îmi aduc liniște-n suflet. Am început cu de-astea de corason. Jumătate din voi deja ați făcut pactul cu butonul ăla roșu din colțul de sus. Paaa! Ah, stai, nu mai vedeți asta.

Dac-a mai rămas cineva pe zonă, bine! Dacă nu, eu tot îmi văd de treabă.

Al doileaaaa…

Vreau să-i văd live pe: Yelawolf (e primu pentru că abia am ascultat o piesă de la el), King K, Eminem, Hopsin, Logic, KRS (da, știiiu c-a fost, da eu n-am ajuns la Airfield :P), J. Cole, Damien Marley, Naaaas, să-i mai văd pe Cypress. Sunt tare mulți, iau pauză. Stai! Am uita gagicile mele preferate: Lauryn Hill, Erykah Badu.

Al treileaaaa…

Te-ai aștepta să zic de tatuaje, nu? Te-ai aștepta!

Neah, al 3lea lucru e mai cheesy decât primul. Așa că…vezi ce zice „X-ul” și nu zic de factorul X. Vreaaaaau să stau, la 60 de ani, pe o verandă cu priveliște psihedelică fără vreo grijă, fără prea multe regrete, cu lecțiile făcute și cu inima împăcată. Punct.

Mă duc până și eu la X. Pa! :))

Leave a Reply

