ceai,vară,artă.

Mă, mie îmi place cafeaua, mult, dar așa savurez un ceai de nu mă recunoști. Normal, nu mi-aș începe ziua cu un ceai, dar așa bun e când e rece și bun și dulce. Așa-i.

Și eu, când mă supăr, m-apuc să caut treburi. Rețete, minuni. Și, cu gândul la vară, am zis să caut o alternativă mai sănătoasă la ice tea-urile din magazine. Și-am găsit minunea asta: #artaceaiului. Că dacă faci ceai, trebuie să faci o artă din asta!

Și m-am uitat, și m-am mai uitat și habar nu aveam ce să aleg, mi-aș fi luat câte o pungă din fiecare.

Mi-am făcut filmeee.

Am luat un Vanilla & Burbon pentru o seară fierbinte de vară petrecută pe balcon, privind cerul, vorbind despre sensul vieții. Sau despre mâncare.

Apoi, am ales un Cherry Berry pentru drumul cu mașina în drum spre mare. Geamurile jos, soarele sus, ceaiul la purtător.

iced-tea-241504_960_720

Mi-am ales și pentru plajă unul, Tropical Storm. Trebuie să ne răcorim, altfel nu prinde bronzul. 😀

Nu puteam să ies de pe site fără să mai aleg ceva negru, uite ce frumos e! Fac pariu că și gustul e pe măsură! Da, despre el vorbesc: ceai negru cu gust de carameeel ♥!

Gataaa…până data viitoare!


Leave a Reply

