Le frigider, l’ami.

De fapt, toată bucătăria.

Dar hai să ne focusăm pe frigider. Nu-i așa că minunea asta tehnologică ne face viața mai frumoasă?

La mine așa e!

frog-1254652_960_720

Frigiderul e locul ăla magic unde laptele pentru cafea stă rece și proaspăt, e locul unde berea se relaxează, e locul unde tortul se pregătește pentru proba de sărit în farfurie.

Dar ăsta micu’ (mic, da’ nu prea), poate să fie și dușmanul nostru. Cum când? Când e gooool! Dar nu gol, gol. Când e plin doar cu chestii care nu ne atrag. Știți și voi momentele alea, nu?

Ți-e poftă de ceva, dar nu știi de ce. Mergi la frigider, deschzi ușa și te uiți în gol vreo 5 minute, o închizi și oftezi. N-ai nimic de mâncare!

Știm cu toții că acolo stau relaxate, la răcoare cel puțin 3 feluri de mâncare, dar nu sunt ce trebuie. Cu toate astea, frigiderul e băiat de treabă și le păstrează până la următoarea vizită.

Hai că ai început să îmi dai dreptate!

Își zic, frigiderul e important! Gândește-te la momentul în care te muți în casă nouă. E un must. Cum ar fi viața fără un frigider bun? Urâtă, mon cher.

De unde și până unde vorbim azi de frigidere? Păi tocmai l-am auzit pe al meu făcând zgomote ciudate și am zis să verific piața, nu știi niciodată când trebuie să o faci pe a grea.

Și, așa că îmi sunteți dragi, am descoperit o treabă frumoasă. O firmă, Liebherr, care oferă 6 ani de garanție la frigider. I mean, asta e mult, frățică! Bine, eu sunt noob într-ale electrocasincelor, dar e mult, nu?

Le doresc frigiderelor voastre viață lungă, dar, în caz că se-ntâmplă vreo nenorocire, nu uitați de ce v-am zis! 😀

#meisout

2 thoughts on “Le frigider, l’ami.

Leave a Reply

