Voi ce cadouri mai faceți?

gift-548301_640

Cadourile sunt, din punctul meu de vedere, una dintre cele mai bune metode de a îi arăta cuiva aprecierea/dragostea/prietenia. Din acest motiv, mereu îmi ia o veșnicie până găsesc un reprezentant pe cinste pentru sentimentele mele.

Cadoul care să mă facă să zic „Ăsta e!” trebuie să fie cu de toate, mai ceva ca shaorma! Să fie și util într-o oarecare măsură, să fie amuzant, să fie drăguț etc. Să zică „uite, ți-am luat asta pentru că îmi e drag de tine!”.

Și, deseori, am nenorocul de a nu găsi cadouri pe care să le văd așa și sunt nevoită să improvizez sau să caut ajutor online.

Și, slavă cerului, mediul online ne oferă de toate, chiar și cadouri personalizate. De exemplu, mi-aș fi dorit să fi descoperit site-ul lovebird.ro înainte să fie ziua mamei mele, căci am găsit aici cel mai drăguț cadou: un colier cu mesaj, mesaj care poate fi personalizat. Mi se pare o chestie foarte tare, poți imprima un mesaj cu însemnătate pentru tine și persoana căreia vrei să îi faci cadoul, poate să fie chiar micul vostru secret.

Tot aici, am găsit și brătări pe șnur. Vă zic pentru că am văzut că toată lumea le poartă. Mie mi-a plăcut asta și mă bucur tare, tare, tare că site-ul oferă posibilitatea de a alege dacă vrei ca brățara să fie de aur sau nu, dar mai ales că poți alege tipul de aur.

Și dacă tot am fost pe aici, am dat o tură și pe la cercei și m-am îndrăgostit de perechea asta!

Tu ce site-uri de cadouri ai descoperit recent?

 

 

Leave a Reply

